logo

Римска тяга с гири

Не забравяйте преди да започнете упражненията да загреете!

Вземете две гирички и застанете в разкрачен стоеж. Наведете тялото напред, като таза ви се измества назад. Поемете въздух, изправете си и издишайте. Не се изгърбвайте и използвайте мусколите на бедрата и таза, за да се изправяте.

Упражнението римска тяга с гири е идеално за ежедневно изпълнение вкъщи в комбинация с индивидуална 90 дневна диета. Консултирайте се със специалисти от dietata.com и освен индивидуална диета ще получите и тренировъчен режим изготвен специално за нуждите на Вашето тяло.

Ако желаете изготвяне на индивидуален хранителен и тренировъчен режим, можете да научите повече на dietata.com.

За Автора - dietata.com

Dietata.com предлага информация за всички видове диети, примерни менюта, упражнения за отслабване, успешни истории и изготвя индивидуална безплатен диетичен профил изцяло онлайн. Възползвайте се от възможностите за безплатна консултация на сайта www.dietata.com!

No Comments

Leave a Review or Comment

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>