logo

Глутеус мост на един крак

Не забравяйте преди да започнете упражненията да загреете!

Легнете на пода и поставете ходилата максимално близо до таза си, а ръцете от страни на тялото. Повдигнете и изпънете единия си крак. Повдигнете таза и върнете в изходно положение, като ръцете натискат пода. Поемете въздух в изходно положение и издишайте докато повдигате таза.

Повторете упражнението глутеус мост и с другия крак.

Упражнението “глутеус мост” е идеално за ежедневно изпълнение вкъщи в комбинация с индивидуална 90 дневна диета. Консултирайте се със специалисти от dietata.com и освен индивидуална диета ще получите и тренировъчен режим изготвен специално за нуждите на Вашето тяло.

Ако желаете изготвяне на индивидуален хранителен и тренировъчен режим, можете да научите повече на dietata.com.

За Автора - dietata.com

Dietata.com предлага информация за всички видове диети, примерни менюта, упражнения за отслабване, успешни истории и изготвя индивидуална безплатен диетичен профил изцяло онлайн. Възползвайте се от възможностите за безплатна консултация на сайта www.dietata.com!

No Comments

Leave a Review or Comment

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>