[yendifplayer video=76]

logo

Бедрено повдигане от страничен лег

Не забравяйте преди да започнете упражненията да загреете!

Упражнението се изпълнява в легнало положение. Легнете настрани. Краката ви трябва да образуват приблизително прав ъгъл при тазобедрените и коленните стави.  Поставете коленете на нивото на пъпа. Повдигнете коляното без да повдигате петата на крака си. Върнете в изходно положение.

Обърнете се на другата страна и повторето упражнението и с другия крак.

Упражнения с диета

Упражнението бедрено повдигане от страничен лег е идеално за ежедневно изпълнение вкъщи в комбинация с индивидуална 90 дневна диета. Консултирайте се със специалисти от dietata.com и освен индивидуална диета ще получите и тренировъчен режим изготвен специално за нуждите на Вашето тяло.

Ако желаете изготвяне на индивидуален хранителен и тренировъчен режим, можете да научите повече на dietata.com.

За Автора - dietata.com

Dietata.com предлага информация за всички видове диети, примерни менюта, упражнения за отслабване, успешни истории и изготвя индивидуална безплатен диетичен профил изцяло онлайн. Възползвайте се от възможностите за безплатна консултация на сайта www.dietata.com!

No Comments

Остави коментар

You must be logged in to post a comment.