Можем ли да направим видео и с 2 и с 200? Трябва да си отговорите на 3 прости въпроса:
1. Какво трябва да представлява видеото което искате да представя вашия бранд?
Ако искате да популяризация чрез видео маркетинг; представяне на нов продукт по интересен начин или да се отвърдете като лидер на мнение във вашата област, чрез представяна на поредица от образователни клипове – зад това всичко е нужно да стои мисъл, екип, творчески потенциал и хора които да осмислят много добре вашата стратегия.
В този случай ако изберете вашето видео да струва 2 то тогава и ефекта ще бъде 2. Ако решите да акцентирате върху силно послание, добра визия, и въздействаща атмосфере то тогава ще се наложи да платите 200.
2. Към каква аудитория ще бъде насочено видеото?
Това зависи от вашия продукт. Ако е лъскав и изглежда луксозно нормално е и вашето видео да има същия блясък. То ще бъде насочено към хора, които биха могли да си позволят да го купят.
Ако продукта ви е по-масов. В този случай трябва да стигнете до възможно повече хора, които да го поискат. И в двата варианта няма как да направите видео с 2, защото трябва да осмислите много добре стратегията си.
3. Колко е сложна реализацията на вашия продукт?
Ако искате клипа ви да изглежда като филм, да пресъздава определена обстановка с определена атмосфера, дори с определена композирана музика отново няма как да струва 2.
Ще продължаваме да говорим за видео маркетинга и за това какво точно определя цената на едно видео, а вие продължавайте да следите нашия блог.
No Comments