SEO оптимизация представлява on-line маркетинг стратегия за изкарване на вашия сайт в търсачки като google. Дели на две части:
- on-site – SEO оптимизация която се случва във вашия уеб сайт. Тук трябва да бъдат покрити предимно технически параметри. На всяка страница трябва да имате:
- Заглавие / title;
- описание /meta description/ в рамките на 150 символа – представлява обяснение какво се случва на дадената страница.
Резултатите, които излизат в google се взимат от уеб страницата – синьото заглавие е вашия title, а берния текст е вашия meta description. Така, че това условие е почти задължително.
Друго важно нещо за on-site оптимизацията е, че ако искате да излизате по дадена ключова дума можете да излизате по нея само ако тя физически присъства на вашата страница. Например ако искате да излизате с ключова дума “зелени трактори” то цялата страница трябва да е свързана със зелени трактори – заглавието; описанието; в самия текст на страницата трябва да няколко пъти да се споменават зелени трактори; да има снимки на зелени трактори;
- offsite – SEO което се случва извън вашия сайт – изграждане на връзки или Link building. Това са връзки от други сайтове които сочат към вашата страница. Тези линкове помагат вашето съдържание да бъде по-готино за търсачките.
No Comments