Ако с това това видео сме ви запалили за видео маркетинг и искате собствено видео свържете се с екипа на media-start.net
Как да приковете внимание към видеото ви в първите 15 секунди?
Как да направим успешен видео маркетинг
Първите 15 секунди са ключови, за да задържите вниманието на зрителя , защото зрителя има 2 въпроса към вас преди да реши дали ще гледа вашия видео маркетинг:
- Защо да го гледам?
- С какво ще ми бъде полезно?
С отговорите на тези въпроси трябва да започнете вашите видеа, за да задържите вниманието до края.
Тази формула обаче не винаги е най-подходящата. В следващата част ще ви дам идеи как да започнете различни типове видеа по атрактивен начин.
- Поредица – за да бъде достатъчно атрактивно вашето начало е добре да започнете с кратко обобщение от предишния епизод на вашата поредица. Пример– в предишното видео си говорихме за …, а сега продължаваме с …
- Видеа тип как да – добре е в началото да покажете първо крайния резултат, за да може зрителя да се заинтригува да изгледа видеото до край и да види стъпка по стъпка как се стига до този краен резултат.
- Шега или закачка – можете да започнете със заковаващи вниманието реакции на хора. След това можете да разкриете самата същност на закачката.
- Комични – добре е да започнете с предизвикателни въпроси, за да останат зрителите до край и да намерят отговорите по един комичен начин.
- Новини – започнете с най-атрактивната история от вашите новини, а в самото видео да я представите най-накрая. Това задържа вниманието на дрителите, защото те ще искат да стигнат до този момент във видеото в който да видят вашата история.
15 секунди в които искате да привлечете вниманието на зрителя. и от тях наистина зависи дали той ще изгледа вашето видео до край или не. Ако видите статистиката в YouTube ще откриете, че повечето зрители отпадат именно на 15-тат секунда просто, защото тяхното внимание не е привлечено по атрактивен начин.
Ако това видео е било полезно за вас чевствайте се свободни да споделяте, харесвате и коментирате.
No Comments