logo

Желязна стратегия за развитие на Youtube канал

Какво включва стратегията за развитие на YouTube канала? Как да го представите пред потребителите? Кои елементи влиаят върху преценката на потребителя и решението му да се абонира за вас? Защо определянето на целевата аудитория е ключова за развитието на YouTube канала? Предлагаме ви и няколко конкретни стъпки за дефиниране на вашата целева аудитория.

YouTube стратегии

В тази поредица ще научите как да развиете своя youtube канал, така че той да се превърне в един силен инструмент за продажби и разговор с вашите клиенти. Ето и основните стратегии:

  • Стратегия за развитие на канала – как да превърнете YouTube канала в един силен инструмент за продажби и разговор с вашите клиенти.
  • Стратегия за откриваем канал – как потребителите стигат до него, как го откриват.
  • Стратегия за разширяване на аудиторията – дейности които помагат да потребителя да се абонира за вашия канал и да стане част от общността.
  • Стратегия за видеа – как по-горните стратегии се включват в съдържанието на видеата.

Стратегия за развитие на канала

Много е важно когато потребителите дойдат на вашия канал да останат с впечатление, че това е мястото за тях. Има много елементи които влиаят на тяхната преценка. Тези елементи трябва да им помогнат, да грабнат вниманието им и да ги накарат да се абонират за вашите видеа.

Оценява се всичко – header, trailer, секциите, плейлистите, заглавията, thumbnails и тн. Всички тези елементи или помагат за това потребителя да се абонира или му показват, че това не е неговото място и той отива и търси нещо по-подходящо.

Целева аудитория

определянето на целевата аудитория е един от ключовите елементи за развитие на успешен YouTube канал. В тази връзка е много важно да имате ясна дефиниция, да знаете кои са хората до които искате да стигнете. Когато определите тези хора е важно да стесните аудиторията до 3 пъти. погрешно е мнението, че по-големия обем от хора, които смятаме да достигнем или таргетиране може да ни помогне. В повечет ослучаи това е неработещо. Много е важно да се фокусирате върху потребителите, които искате да достигнете и да ги опишете с техните специфики.

Когато потребителите достигнат до вашия канал и изгледат няколко видеа трябва да си помислят да това е мястото за мен и да се абонират. В тази връзка ви предлагам няколко конкретни стъпки, които ще ви помогнат по-ясно да дефинирате своята целева аудитория.

  • Опишете и запишете хората с които искате да общувате в YouTube канала си – на каква възраст са, къде живеят, какви са техните интереси, какво е полезно за тях, какво образование имат, кои са техните проблеми, кои са нещата които ги дразнят и др. Колкото по-ясно и точно опишете тези специфики толкова по-вероятно е да достигнете точно до тези хора и те дза успеят да ви разберат и да ви харесат.
  • Дефинирайте поне 3 категории на вашия таргет.
  • Помислете за потребителите с които искате да се свържете, а не само за тези които биха се абонирали. Ако реално таргетирате хора с които имате еединомислие е много по-вероятно те де ви харесат и да се абонират за вашия YouTube канал.

Гледайте на вашите видеа като на продукт, а на абонатите като на хора които купуват от вас.

ако това видео е било интересно и полезно за вас, то чувствайте се свободни да споделяте, харесвате и коментирате 🙂

Ако с това това видео сме ви запалили за видео маркетинг и искате собствено видео свържете се с екипа на media-start.net

За Автора - media-start

Media Start е агенция за интернет маркетинг с фокус върху видео маркетинга. Търсим различни и ефективни решения за популяризиране на бизнеса на нашите клиенти. Правим това чрез видео маркетинг, маркетинг в социалните медии, e-mail маркетинг, маркетинг чрез съдържание и онлайн реклама. Истинската сила идва от обвързването на всички онлайн канали, което води до многократно увеличаване на резултатите. Така цялата стратегия за онлайн комуникации действа като добре сработена машина. Вярваме, че развитието на бизнеса на нашите клиенти води до развитие и на нашия бизнес. Затова целта ни е да постигаме резултати с всяка кампания. В Media Start сме откриватели, вдъхновители на промяната, амбициозни и дейни новатори. Това, което ни отличава най-много, са честността, отговорността и приемането на професията ни като призвание. Затова е важно да бъдем убедени в добрите качества на продуктите или услугите, зад които заставаме. Тези ценности са основата, на която стъпваме, за да дадем максимума от себе си. Станете наш дългосрочен партньор и вижте силата от работата с един различен екип!

No Comments

Остави коментар

You must be logged in to post a comment.