Ако с това това видео сме ви запалили за видео маркетинг и искате собствено видео свържете се с екипа на media-start.net
Как да увеличите абонатите си в YouTube с 1 изречение?
Днес ще си говорим как предложението за стойност може да увеличи абонатите във вашия YouTube канал. Много е важно когато един потребител попадне на вашия канал бързо и лесно да се ориентира за какво е той, каква полза може да му донесе, защо е важно да гледа вашите видеа, защо въобще е нужно да отделя време и да бъде там. тези въпроси са изключително важни и вие трябва бързо и лесно да отговорите на тях.
Нашето предложение за стойност е успешен маркетинг чрез видео – съвети идеи и тенденции. Ако си представим, че един потребител идва за първи път на вашия канал и гледа ваше видео за първи път то ние ще искаме максимално бързо той да разбере каква е ползата за него от нашия канал. Именно в тази връзка е важно да предложите нещо което наистина ще отговаря на вашата целева аудитория. Много е важно да разпишете вашето предложение за стойност.
Предложение за стойност
Първата част от вашето предложение за стойност трябва да отговаря на въпроса Какво?, а втората на въпроса Защо? Предлагам ви няколко отправни точки, които ще ви помогнат да дефинирате и избистрите своето предложение за стойност.
- Каква е стойността която предлага вашия канал?
- Защо потребителите трябва да отделят време, за да гледат вашите видеа?
- По какъв начин те им помагат да променят живота си, работата си и тн?
Отговорете на тези въпроси с пълна непредубеденост със 140 символа или по-малко. След това запишете вашето предложение за стойност в едно изречение. Вземете това изречение и го съпоставете до вашата таргет аудитория. Ако смятате, че не си пасват то или трябва да промените таргет аудиторията към коята сте се насочили или да промените своето предложение за стойност. Критично важно за вашия успех е тези два елемента да си пасват перфектно.
Вероятно ще продължите да променяте своето предложение за стойност. Дайте си свобода и започнете с първите опити. В движение усъвършенствайте нещата и ги променяйте.
Ако имате видеа в своя YouTube канал то сравнете предложението си за стойност с видеата които имате. Ако то не пасва на видеата това може да бъде причина хората да отпадат и да не се абонират за вашия канал. За това е изключително важно това предложение да бъде част от видеата във вашия канал. Създавайте видеа които се припокриват с него. Нека хората не се чудят каква полза могат да открият във вашия канал и защо е нужно да бъдат там.
No Comments