Съвети за видео маркетинг. Как образователното видео ще ви донесе клиенти?
Маркетинга чрез съдържание или content marketing е свързан със създаване и споделяне на смислено и завладяващо авторско съдържание. Видео маркетинга спада към същата тази графа.
Образователните видеа са началото на продажбения процес. Чрез тях водите доброволно потенциални клиенти на сайта си.
Пример
Ако вие сте бутикова изба за среден и висок клас вина. Като всеки един маркетинг подход и тук първо трябва да направите проечване от какво се интересуват вашите клиенти. Със сигурност една поредица от образователни видеа с основни сомелиерски техники би събудила интерес в ценителите на хубавото вино. Ето как по един ненатрапчив начин те ще влязат на сайта ви и ще се запознаят с вашата продукция.
След като вече сте наясно, че видеото е един от най-силните съвременни маркетинг инструменти е време да се запознаете с изисванията за резултатно видео:
– Тема – намерете нещо което да бъде важно и интересно за вашите потребители.
– Визия – важно е да се отговаря на имиджа на бизнеса ви. Разработете нещо което да бъде въздействащо.
– Качествени видео клипове – това е важно, за да въздействате на потребителите, да ви се доверят и да ви харесат.
Помислете внимателно над темата, за която ще говорите! Направете си подробен сценарий – всяка написана дума трябва да има своето място и да звучи добре във видео. Изберете внимателно човека, който ще презентира пред камера! Нека е харизматичен, приветлив и интересен 🙂 Не забравяйте да включите ясен призив за действие в края на видеото.
Предварително обмислете дължината, тона, музиката и настроението, което желаете да предадете!
Берете плодовете от добре свършената работа!
No Comments