Ако имате нужда от екип, който да реализира вашите идеи или да ви помогне в brain storming-a ние сме на ваше разположение. Свържете се с нас на media-start.net
Как видеото продава?
В това видео ще си поговорим отново за видео маркетинг и за това как видеото продава. Убеденили сте в това ,че хората гледат видео? Ако не сте ще ви дам една бърза статистика – на всяка една минута в YouTube се качват 60 часа видео, а за един ден се глудат 4 000 000 000 видеа. Това е огромна цифра и няма смисъл да я коментираме.
Защо видеото продава?
Например сега след като сте натиснали бутона play понеже сте любопитни какво ще чуете от тази тема аз вече имам директен достъп до вас. Тоест аз съм прескочила вашата секретарка, всички уговорки по телефона, комуникация по e-mail и поради ваше желание аз в момента мога да ви продам каквото си поискам. Просто защото вие сте ми позволили натискайки бутона play. И сега ще ви помоля да не го изключвате защото продължаваме с темата – защо видео маркетинга може да продава?
Повечето хора които кликат на видеата го правят защото се интересуват именно от темата, която ще им предложите. В повечето случаи те го правят от любопитство. Но това влизане ви дава един директен достъп до тях и директно ви дава правата да им продадете нещо независимо дали това е идея, продукт или да им продадете просто себе си. Ето защо видеото може да продава. Вие в момента давайки ми легално право аз да ви продавам докато гледате видеото се чувствате спокойни, защото във всеки един момент може да го изключите. Това не ви държи в напрежение, никой не ви заставя да слушате и да гледате това което имам да ви кажа. Именно в това е втория ключ защо видеото продава – клиента срещу вас е отпуснат, спокоен и гледа видеото по свой собствен избор. Вие не сте му се натрапили по никакъв начин, а просто сте го разпространили на подходящите места. Вашата работа е да кажете в това видео интересни неща, коит още заинтригуват зрителя.
Нека да видим какво правят по-традиционите канали за комуникация. Например телефон – няма как ако някой ви звънне да му затворите на петата секунда, защото не го харесвате. За сметка на това видеото можете да го спрете. Това спокойствие предразполага човека срещу вас. Освен това видеото дава възвожност зрителя да се връща на важна информация или да прескача такава която не го интересува. Клиента има времето да помисли и след това да се свърже с вас.
Смятам, че това е един много добър канал за продажба, който използвайки го неагресивно можете да стигнете до точните хора. с точното послание. А кога ще се случи това го определя клиента. Именно в това се крие силата на видео маркетинга, защото излъчвайки различни типове видеа, които са добре обмислени като стратегия, периодичност, съдържание и като целева група ви си осигурявате реалните условия за продажба.
Видео маркетинга не е съпътсван от онази агресияна търговските агенти, които непрестанно притискат някой да си купи нещо. Смятам, че това превръща видео маркетинга в идеален и неуспорим маркетинг инструмент.
Освен маркетингов видеото е и продажбен канал, който може да бъде от огромна полза за вашия бизнес. Ако имате нужда да разгледаме вашия бизнес и да ви помогнем за това какви типове видеа с какви послания да предадете на вашите клиенти можете да се свържете с нас на media-start.net.
No Comments