Съвети за онлайн маркетинг. Как потребителите използват мобилните устройства при покупка?
Една от водещите компании за онлайн маркетинг Nielson е направила 3 ключови открития как потребителите използват мобилните си телефони за покупка.
Колко време прекарват потребителите, за да търсят информация през мобилните си телефони?
Първото което откриват от Nielsen е, че потребителите прекарват доста време в търсене през мобилните си устройства. Средно 15 часа на седмица е времето което прекрва един потребител и средно 6 пъти посещава мобилни сайтове.
Какви са очакванията на потребителите за локацията на бизнеса?
Второто нещо което откриват е, че локацията е от съществено значение за клиента. Когато даден потребител търси инфо през телефона си той очаква бизнесът да се намира на не повече от 13 километра от локацията в която се намира той.
Колко от хората, проучващи през смартфон, правят покупка и къде се случва тя?
Последното откритие на Nielson е свързано с това, че мобилните устройства повлияват продажбите през различните канали. 93 % от потребителите които правят търсене през мобилните си телефони завършват покупката на продукт или услуга. Въпреки, че говорим за онлайн маркетинг проучването показва, че по-голямата част от тези покупки се реализират във физически магазини.
No Comments