Как да говорите с клиентите на един език?
Какво е ключово послание? Защо са важни и как да ги използваме ефективно? Кои въпроси ще ви помогнат при създаване на работещи послания? Как да разпалите любопитството на вашите клиенти?
Ключови послания
Не винаги можем да контролираме комуникацията, но ключовите послания можем. Те са есенцията на вашата комуникация, ядрото на вашата гледна точка. Посланието е съобщение което искаме нашите потребители да запомнят и на което да реагират. Едно добро ключово послание предизвиква любопитство, а любопитството води към действие.
Има един екзистенциален въпрос на който отговаряйки си може да си помогнете за направа на едно ефективно ключово послание:
Какво искам моите потребители да знаят, мислят и коментират?
Ще ви дам няколко конкретни съвета за подготвянето на вашите ключови послания:
- стегнати – избягвайте да използвате жаргони и акроними
- кратки – всяко послание трябва да бъде от едно изречение в рамките на 10-15 секунди.
- таргетирани – отправете ги към конкретна целева група и включете вътре конкретен призив за действие.
- позитивни – говорете за нещата които можете да направите.
Ключовите послания са изключително важна част от комуникацията и за това те трябва да бъдат достъпни и лесно запомнящи се от клиентите.
No Comments