Днес ще си говорим как да бъдете постоянно свързани с вашите клиенти и как да постигнете повече продажби.. По-точно как контекста в рекламата води до по-добри резултати, как релевантността помага за по-ефективни комуникации.
Живеем в 21 век и сме заобиколени от супер много технологии и от много различни канали през които се свързваме. Точно тези канали помагат на маркетолога да стигне по-близо по един личен начин до потребителите. Тук можем да посрещнем лично всеки един човек, можем релевантно да се свържем с него защото знаем неговите интереси и предпочитания.
Факт е, че в днешно време релевантността е често използвана концепция. Но това да бъдеш адекватен в точния момент и да поднесеш послание което реално влиза в употреба на клиента и решава негов проблем това вече е нещо съвсем различно. тук маркетолога и маркетинга могат да бъдат наистина велики, различни и много ефективни.
Ефективни продажби
Представете си следната ситуация. Имаме две запитвания за ресторант:
- едното е в 9 часа сутринта през компютър. Предполагаме, че това е човек, който търси опции за резервация за вечеря.
- второто запитване е вечер в 8. Най-вероятно този човек вече е гладен. Един лист с локации на ресторанти би му помогнал и би го ориентирал по-лесно.
Ако нямате контекст в рекламата тези две послания ще бъдат считани като едно и също нещо. Реално обаче това са двама души които търсят различно решение на свой проблем. Какво можем да направим за първия клиент – да му предложим реклама която показва меню и опция за резервация. Човека който търси информация в 8 часа вечерта може да бъде улеснен с един clickable телефон и с локации на ресторанти. Така определено ще постигне повече продажби.
Идеята да бъдем в точния момент на точното място и да предложим на клиентите нещо което ще им бъде от полза, нещо което ще им помогне. Технологиите дават свобода на рекламата нв 21 век и тя трябва да бъде използвана целенасочено, за да постигнем ефективност, която до преди няколко десетилетия нямаше как да се случи.
Обобщение
- Релевантност
- Адекватни решения в точния момент. Да предложим решение на база познанието ни за клиента.
- Отделяйте време да опознавате своите клиенти, да ги анализирате.
No Comments