logo

Днес ще си говорим как да бъдете постоянно свързани с вашите клиенти и как да постигнете повече продажби.. По-точно как контекста в рекламата води до по-добри резултати, как релевантността помага за по-ефективни комуникации.

Живеем в 21 век и сме заобиколени от супер много технологии и от много различни канали през които се свързваме. Точно тези канали помагат на маркетолога да стигне по-близо по един личен начин до потребителите. Тук можем да посрещнем лично всеки един човек, можем релевантно да се свържем с него защото знаем неговите интереси и предпочитания.

Факт е, че в днешно време релевантността е често използвана концепция. Но това да бъдеш адекватен в точния момент и да поднесеш послание което реално влиза в употреба на клиента и решава негов проблем това вече е нещо съвсем различно. тук маркетолога и маркетинга могат да бъдат наистина велики, различни и много ефективни.

Ефективни продажби

Представете си следната ситуация. Имаме две запитвания за ресторант:

  • едното е в 9 часа сутринта през компютър. Предполагаме, че това е човек, който търси опции за резервация за вечеря.
  • второто запитване е вечер в 8. Най-вероятно този човек вече е гладен. Един лист с локации на ресторанти би му помогнал и би го ориентирал по-лесно.

Ако нямате контекст в рекламата тези две послания ще бъдат считани като едно и също нещо. Реално обаче това са двама души които търсят различно решение на свой проблем. Какво можем да направим за първия клиент – да му предложим реклама която показва меню и опция за резервация. Човека който търси информация в 8 часа вечерта може да бъде улеснен с един clickable телефон и с локации на ресторанти. Така определено ще постигне повече продажби.

Идеята да бъдем в точния момент на точното място и да предложим на клиентите нещо което ще им бъде от полза, нещо което ще им помогне. Технологиите дават свобода на рекламата нв 21 век и тя трябва да бъде използвана целенасочено, за да постигнем ефективност, която до преди няколко десетилетия нямаше как да се случи.

Обобщение

  • Релевантност
  • Адекватни решения в точния момент. Да предложим решение на база познанието ни за клиента.
  • Отделяйте време да опознавате своите клиенти, да ги анализирате.

Ако това видео ви е било полезно и искате собствено видео свържете се с екипа на media-start.net

За Автора - media-start

Media Start е агенция за интернет маркетинг с фокус върху видео маркетинга. Търсим различни и ефективни решения за популяризиране на бизнеса на нашите клиенти. Правим това чрез видео маркетинг, маркетинг в социалните медии, e-mail маркетинг, маркетинг чрез съдържание и онлайн реклама. Истинската сила идва от обвързването на всички онлайн канали, което води до многократно увеличаване на резултатите. Така цялата стратегия за онлайн комуникации действа като добре сработена машина. Вярваме, че развитието на бизнеса на нашите клиенти води до развитие и на нашия бизнес. Затова целта ни е да постигаме резултати с всяка кампания. В Media Start сме откриватели, вдъхновители на промяната, амбициозни и дейни новатори. Това, което ни отличава най-много, са честността, отговорността и приемането на професията ни като призвание. Затова е важно да бъдем убедени в добрите качества на продуктите или услугите, зад които заставаме. Тези ценности са основата, на която стъпваме, за да дадем максимума от себе си. Станете наш дългосрочен партньор и вижте силата от работата с един различен екип!

No Comments

Остави коментар

You must be logged in to post a comment.