logo

Ако с това това видео сме ви запалили за видео маркетинг и искате собствено видео свържете се с екипа на media-start.net

Как да увеличите абонатите си в YouTube с 1 изречение?

Днес ще си говорим как предложението за стойност може да увеличи абонатите във вашия YouTube канал. Много е важно когато един потребител попадне на вашия канал бързо и лесно да се ориентира за какво е той, каква полза може да му донесе, защо е важно да гледа вашите видеа, защо въобще е нужно да отделя време и да бъде там. тези въпроси са изключително важни и вие трябва бързо и лесно да отговорите на тях.

Нашето предложение за стойност е успешен маркетинг чрез видео – съвети идеи и тенденции. Ако си представим, че един потребител идва за първи път на вашия канал и гледа ваше видео за първи път то ние ще искаме максимално бързо той да разбере каква е ползата за него от нашия канал. Именно в тази връзка е важно да предложите нещо което наистина ще отговаря на вашата целева аудитория. Много е важно да разпишете вашето предложение за стойност.

Предложение за стойност

Първата част от вашето предложение за стойност трябва да отговаря на въпроса Какво?, а втората на въпроса Защо? Предлагам ви няколко отправни точки, които ще ви помогнат да дефинирате и избистрите своето предложение за стойност.

  1. Каква е стойността която предлага вашия канал?
  2. Защо потребителите трябва да отделят време, за да гледат вашите видеа?
  3. По какъв начин те им помагат да променят живота си, работата си и тн?

Отговорете на тези въпроси с пълна непредубеденост със 140 символа или по-малко. След това запишете вашето предложение за стойност в едно изречение. Вземете това изречение и го съпоставете до вашата таргет аудитория. Ако смятате, че не си пасват то или трябва да промените таргет аудиторията към коята сте се насочили или да промените своето предложение за стойност. Критично важно за вашия успех е тези два елемента да си пасват перфектно.

Вероятно ще продължите да променяте своето предложение за стойност.  Дайте си свобода и започнете с първите опити. В движение усъвършенствайте нещата и ги променяйте.

Ако имате видеа в своя YouTube канал то сравнете предложението си за стойност с видеата които имате. Ако то не пасва на видеата това може да бъде причина хората да отпадат и да не се абонират за вашия канал. За това е изключително важно това предложение да бъде част от видеата във вашия канал. Създавайте видеа които се припокриват с него. Нека хората не се чудят каква полза могат да открият във вашия канал и защо е нужно да бъдат там.

Ако имате нужда от екип, който да реализира вашите идеи или да ви помогне в brain storming-a ние сме на ваше разположение. Свържете се с нас на media-start.net

За Автора - media-start

Media Start е агенция за интернет маркетинг с фокус върху видео маркетинга. Търсим различни и ефективни решения за популяризиране на бизнеса на нашите клиенти. Правим това чрез видео маркетинг, маркетинг в социалните медии, e-mail маркетинг, маркетинг чрез съдържание и онлайн реклама. Истинската сила идва от обвързването на всички онлайн канали, което води до многократно увеличаване на резултатите. Така цялата стратегия за онлайн комуникации действа като добре сработена машина. Вярваме, че развитието на бизнеса на нашите клиенти води до развитие и на нашия бизнес. Затова целта ни е да постигаме резултати с всяка кампания. В Media Start сме откриватели, вдъхновители на промяната, амбициозни и дейни новатори. Това, което ни отличава най-много, са честността, отговорността и приемането на професията ни като призвание. Затова е важно да бъдем убедени в добрите качества на продуктите или услугите, зад които заставаме. Тези ценности са основата, на която стъпваме, за да дадем максимума от себе си. Станете наш дългосрочен партньор и вижте силата от работата с един различен екип!

No Comments

Остави коментар

You must be logged in to post a comment.