Видео маркетинг
В това видео ще търсим отговор на въпроса: Какво да правите с вече готовото видео?
Най-доброто което можете да направите за вашето видео, това е да обедините всички on-line канали коита съществуват. По този начин ще разпространите видеото си възможно най-бързо и ще подсилите ефекта от него. Сега ще обърнем внимание на някои от основните места където можете да качите вашето видео.
Уеб сайт
Говорили сме много и в предишни видеа, че качвайки видеото си на сайта увеличавате престоя на потребителите в страницата ви. Съответно видеото работи за вашия имидж и дава една много добра представа за вашия бизнес. По този начин показвате човешкото лице на вашия бизнес.
Youtube
Логично е имайки видео да си направите и youtube канал, да качите видеото си там.
Реклама
Много важен момент е да подсилите видеото си с платена реклама. В България вече има няколко опции за платена реклама. Възползвайте се от тях ако искате вашето видео да стигне до точните потребители. Рекламата може да се таргетира и да се поставят конкретни задания в зависимот от целите на кампанията ви.
Не трябва да пренебрегвате и този канал. И за това сме говорили подробно в предишни видеа – видеото качено във facebook повишава многократно ангажираността към вашите постове, към вашата страница и изцяло към вашата on-line активност.
Google +
Когато качвате видеото си в youtube то автоматично се качва и google + и това помага да се индикирате добре в търсачката google.
И ако с това видео сме ви приближили поне мъничко към идеята за видео маркетинг, то споделяйте, харесвайте, коментирайте и ни очаквайте отново.
No Comments